2022 Feestweekend Venray naar 2023

Info Feestweekend Venray
(Info finale volgt spoedig via Stichting LVK)

Zoals recentelijk al door Stichting LVK gecommuniceerd, is het geldend overheidsbeleid m.b.t. Corona bepalend voor de invulling van het LVK Feestweekend 2022.  Het huidige beleid is van dien aard dat de finale voor 2022 niet in het Paviljoen in Venray zal plaatsvinden.  De LVK finale van 2022 zal straks live te volgen te zijn op L1 TV op carnavalszondag 27 februari 2022 vanaf 20.00 uur.

Dit betekent voor de organisatie van het LVK Feestweekend 2022 dat alle evenementen die plaats zouden vinden op 11 en 12 februari 2022 in Venray, verplaatst worden naar 3 en 4 februari 2023. De LVK finale 2023 zal plaatsvinden op vrijdag 3 februari 2023 in Venray.

Voor alle tickethouders van het LVK Feestweekend 2022 geldt dat zij op korte termijn persoonlijk bericht ontvangen omtrent alle praktische zaken en de geldigheid van hun tickets.

Er wordt op dit moment hard gewerkt om alles tot in de puntjes af te handelen zodat we uit kunnen kijken naar een prachtig LVK Feestweekend 2023 in Venray. De website www.lvk2022.nl en de ticketverkoop zullen tot nader order offline gehaald worden.

De meest actuele informatie over het LVK Feestweekend Venray is te vinden op de sociale media kanalen: facebook.com/lvk.2022 en/of instagram.com/lvk.2022