2021 SMS-Stemmen naar 4004

Zoals voorgaande jaren maakt de Stichting LVK gebruik van de diensten van (SMS-)partner CM, zo ook dit jaar t.b.v. de 45ste editie van het Limburgs Vastelaovesleedjes Konkoer. Na het openstellen van de SMS-portal zijn we, zoals we ieder jaar doen, meteen gaan testen en hebben we dit tijdig geconstateerd.

Helaas bleek dat, zonder overleg, het oude SMS-nummer 4422 niet meer gebruikt kon worden. Uiterst vervelend, daar we ons realiseren dat de artiesten jullie het oude nummer 4422 gecommuniceerd hebben. Uiteraard schenken we hier tijdens de radio-uitzendingen aandacht aan.

Hoe te stemmen via SMS:

Tijdens iedere halve finale d.d. 8, 15 en 22 januari als ook tijdens de finale d.d. 5 februari kan 'het volk' stemmen op hun favoriete lied. Dit kan door een SMS bericht te sturen naar 4004. De kosten bedragen € 0,90 per bericht. Er kan per halve finale maar 1 keer (per halve finale) gestemd worden per telefoonnummer. Worden meerdere stemmen vanaf dat nummer verstuurd, tellen deze niet mee!

Tijdens halve finale 1 kan gestemd worden op de liedjes 01 t/m 15, tijdens halve finale 2 op de liedjes 16 t/m 30, en na de derde halve finale op de liedjes 31 t/m 45. Dit kan alleen gedurende het laatste half uur van de halve finale (18:00-20:00 uur) en het laatste half uur van de de herhaling (zaterdag 9, 16 en 22 januari) van 13:00-15:00 uur.

Er kan per halve finale óf op vrijdag, óf op zaterdag een stem worden uitgebracht.

Hoe kan een stem worden uitgebracht? SMS-Voorbeelden:

Is lied 09 uw favoriete lied van de eerste halve finale, stuur dan een bericht naar 4004 met de tekst: LVK 09 (dus LVK spatie 09).

Is lied 33 uw favoriete lied van de tweede halve finale, stuur dan een bericht naar 4004 met de tekst: LVK 33 (dus LVK spatie 33).

Is lied 44 uw favoriete lied van de derde halve finale, stuur dan een bericht naar 4004 met de tekst: LVK 44 (dus LVK spatie 44).

Let wel: Er kan dus nog NIET gestemd worden op liedjes die nog niet zijn uitgezonden. M.a.w. er kan na de eerste halve finale nog NIET gestemd worden op liedjes uit de 2e of 3e halve finale!

Stemmen tijdens de finale

Ook tijdens de finale d.d. 5 februari a.s. kan (maar 1 keer) een stem worden uitgebracht. De presentator zal het moment van stemmen bekend maken tijdens de uitzending. Tijdens de finale kan gestemd worden op een van de 20 finalisten door een SMS bericht te sturen naar 4004 met uw favoriete lied, bijvoorbeeld LVK 06, LVK 11 of LVK 19.