De finale van het 47e LVK vindt plaats op vrijdag 3 februari 2023 van 20:00-23:00 uur in Venray. Voor de plaatselijke organisatie tekent de ‘Vorstenraod Rooy’ i.s.m. Stichting LVK en L1.

De Vorstenraod Rooy is een overkoepelende vereniging waarbij alle 15 vastelaovesverenigingen uit de gemeente Venray zijn aangesloten. Het bestuur van de Stichting LVK is dan ook blij met deze unieke samenwerking en de unanieme steun van alle 15 verenigingen. Het is overigens niet de eerste keer dat het LVK-circus neerstrijkt in Venray. In 2016 was Venray ook al gastheer en won het duo Spik en Span uit Susteren met hun inzending ‘Kampioene van de nach’. Voor de organisatie tekende destijds vastelaovesvereniging ‘De Piëlhaas’.

De Vorstenraod Rooy heeft het LVK Feestweekend 2023 georganiseerd. Alle informatie over het programma, antwoorden op veelgestelde vragen, huisregels, routebeschrijving, etc. vind je op hun website: LVK 2023.

47e LVK-FINALE
  • 3 Februari 2023
  • 20-23 uur (zaal open: 18 uur)
  • L1 tv & radio

LVK-boek ’t Volk Beslis

Bestel ‘m nu

Bertha Paulissen Wisseltrofee

De felbegeerde LVK wisseltrofee, welke jaarlijks wordt overhandigd aan de winnaar van het LVK, is genoemd naar Bertha Paulissen-Willen.