Winkelwagen

Nog enkele kaarten in de verkoop

Zaalkaarten
Eerder deze maand waren alle beschikbare kaarten voor de finale van het 48e LVK binnen ruim een half uur uitverkocht. Nu is een laatste partij zaalkaarten beschikbaar gekomen voor de finale vrijdag in het 'Sjeng Kraft paviljoen'. Voor finalisten reserveren wij jaarlijks namelijk een hoeveelheid af te nemen kaarten, voor hun eventuele ballet, achtergrondkoor, figuranten, relaties en supporters. Niet alle artiesten hebben de maximale hoeveelheid kaarten afgenomen. Het restant gaat in de verkoop, zolang de voorraad strekt.

Kaarten zijn nu beschikbaar via deze link op de website van de stichting LVK naar onze partner TicketCrew. Prijs € 28,50 per stuk (inclusief € 1,50 servicekosten) en ook nu maximaal 4 kaarten per persoon/bestelling.

VIP-kaarten
De plaatselijke organisatie, de Sjeng Kraft Kompenei, verkoopt, zolang de voorraad strekt, VIP-kaarten. Deze kaarten zijn te koop zonder of met buffet. Meer informatie en verkoop via deze link

Deel deze pagina:

49e LVK-FINALE
  • 14 februari 2025
  • 20.00 uur
  • L1

LVK-boek ’t Volk Beslis

Bestel ‘m nu

Bertha Paulissen Wisseltrofee

De felbegeerde LVK wisseltrofee, welke jaarlijks wordt overhandigd aan de winnaar van het LVK, is genoemd naar Bertha Paulissen-Willen.