Winkelwagen

Extra kaarten voor finale 2023 te koop

Voor de finale van de editie 2023 van het Limburgs Vastelaovesleedjes Konkoer (LVK) waren de toegangskaarten binnen 18 minuten volledig uitverkocht. Begrijpelijk was de teleurstelling groot bij de vele enthousiastelingen die ook graag een kaartje hadden willen bemachtigen. Voor deze groep heeft de organisator, de Stichting LVK, goed nieuws.

Het is jaarlijks gebruikelijk dat de plaatselijke organisatie een aantal kaarten in eigen geledingen verkoopt. In Venray is dat de Vorstenraod Rooy. Dit is een samenwerkingsverband van de 15 vastelaovesverenigingen uit Venray. Van de aan hen toegekende kaarten is nog niet alles verkocht. Daarom worden nu opnieuw kaarten via de website van de stichting LVK aangeboden. Prijs € 23,50 per stuk (inclusief € 1,50 servicekosten) en maximaal 4 kaarten per persoon/bestelling.

VIP-kaarten

Voor degenen die een VIP-ontvangst op de VIP-tribune willen meemaken, biedt de Vorstenraod Rooy een aantal extra VIP-kaarten te koop aan. Deze zijn te koop voor € 144 per stuk.

De kaarten worden zaterdag 21 januari 2023 om 14.00 uur te koop aangeboden via deze link op de website van stichting LVK naar onze partner TicketCrew.

Deel deze pagina:

49e LVK-FINALE
  • 14 februari 2025
  • 20.00 uur
  • L1

LVK-boek ’t Volk Beslis

Bestel ‘m nu

Bertha Paulissen Wisseltrofee

De felbegeerde LVK wisseltrofee, welke jaarlijks wordt overhandigd aan de winnaar van het LVK, is genoemd naar Bertha Paulissen-Willen.