Winkelwagen

Wisseling in LVK bestuur

Jos Cremers en Ron Aspers hebben hun bestuurslidmaatschap van de Stichting LVK beëindigd. Ze hebben beiden een lange staat van dienst en hebben met veel inzet en betrokkenheid een hele belangrijke bijdrage geleverd aan de ontwikkeling en groei van het Leedjeskonkoers.

Jos Cremers heeft zich in het bijzonder bezig gehouden met de contacten met de plaatselijke organisaties, de kaartverkoop en de digitalisering. Op dat laatste heeft Ron Aspers zich ook sterk gericht maar daarnaast is hij vooral bekend als woordvoerder van het LVK. Zo heeft hij jarenlang samen met Henk Hover de radiouitzendingen van o.a. de halve finale gepresenteerd.

De Stichting LVK is Jos en Ron zeer erkentelijk voor hun lange en belangeloze inzet en heeft veel waardering voor hun bijdrage in de afgelopen periode.

Roel Florie uit Voerendaal is onlangs benoemd als nieuw bestuurslid van de stichting LVK. Roel is op dit moment werkzaam als adviseur Veiligheid en Handhaving bij de gemeente Meerssen en heeft jaren deel uit gemaakt van de hoofdjury van het LVK.

Het bestuur is druk doende met de voorbereiding van de invulling van de andere vacature.

Deel deze pagina:

49e LVK-FINALE
  • 14 februari 2025
  • 20.00 uur
  • L1

LVK-boek ’t Volk Beslis

Bestel ‘m nu

Bertha Paulissen Wisseltrofee

De felbegeerde LVK wisseltrofee, welke jaarlijks wordt overhandigd aan de winnaar van het LVK, is genoemd naar Bertha Paulissen-Willen.