2022 Locatie LVK

De finale van het 46STE LVK zal worden gehouden op vrijdag 11 februari 2022 in Venray. Voor de organisatie tekent de ‘Vorstenraod Rooy’ i.s.m. Stichting LVK en L1. De exacte locatie zal z.s.m. bekend gemaakt worden.

De Vorstenraod Rooy is een overkoepelende vereniging waarbij alle 15 vastelaovesverenigingen uit de gemeente Venray zijn aangesloten. Het bestuur van de Stichting LVK is dan ook blij met deze unieke samenwerking en de unanieme steun van alle 15 verenigingen. Het is overigens niet de eerste keer dat het LVK-circus neerstrijkt in Venray. In 2016 was Venray ook al gastheer en won het duo Spik en Span uit Susteren met hun inzending ‘Kampioene van de nach’. Voor de organisatie tekende destijds vastelaovesvereniging ‘De Piëlhaas’.

De Vorstenraod Rooy, Stichting LVK én L1 hopen samen met de vele honderden vrijwilligers uit de Venrayse kernen een volwaardige 46ste finale te kunnen organiseren en vooralsnog zijn alle plannen gebaseerd op een finale zónder beperkingen.

De route naar deze finale start op donderdag 11 november. Dan wordt de ‘digitale postbus’ geopend en kunnen deelnemers hun nieuwe, unieke inzending voor het LVK 2022 insturen via de website van de Stichting LVK. De inzendtermijn sluit zondag 5 december waarna op 11 december de vakjury zich zal buigen over de inzendingen. Maandag 13 december worden de halve finalisten bekend gemaakt welke zijn doorgedrongen tot de halve finales.

Info volgt.

Limburgs Vastelaovesleedjes Konkoer