2021 LVK Nazomer-editie

Zaterdag 4 september a.s. organiseert Hoondervel & Vrunj de LVK-nazomer editie in Haelen. De Stichting LVK steunt dit initiatief, georganiseerd door de winnaar van de 45ste editie, maar is verder niet betrokken bij de organisatie en draagt dan ook geen verantwoordelijkheid.

De winnaar van het 45e LVK gaat deze bijzondere editie nog eens samen live met publiek en artiesten overdoen. Met alle 20 finalisten, met de bekende presentatoren, met mascotte Joepie en met Bertha…. Eenmalig op z’n Hoondervels.

Alle generaties kunnen deze zaterdagmiddag of -avond (opnieuw maar nu) live genieten van het LVK. Op de in totaal 4 podia krijgt iedere generatie zijn of haar feestje. Naast het plein voor het (reguliere) LVK-publiek is er een plein voor de basisschool-jeugd, voor de scholieren van de middelbare scholen en is er een zaal voor de senioren. De 20 LVK finalisten 'vliegen' van podium naar podium en iedere generatie wordt opnieuw getrakteerd op de 20 finalisten. Daarnaast zullen per podium artiesten, vrunj van het eerste uur, deze zomereditie compleet gaan maken.

De kaartverkoop is weer als vanouds, niet online maar vanaf diverse locaties. Informatie over deze kaartverkoop volgt.

De LVK nazomer-editie is dorstiger met Vrunj.

Noteer alvast in jullie agenda:

• Haelen, zaterdagmiddag 4 september: Programma Basisschool- jeugd en senioren;
  • Haelen, zaterdagavond 4 september: Programma Middelbare scholieren en LVK publiek;

Limburgs Vastelaovesleedjes Konkoer

LVK