2020 Kandidaten jurygroep gezocht

Tijdens de LVK-finale worden de 20 finalisten door 5 jury’s beoordeeld. De vakjury, de jurygroepen oud-finalisten en ‘vastelaoveswaereld’ en ‘de stem van het volk’ via sms-stemmen. Dit zijn vier vaste jury’s. Daarnaast werkt de Stichting LVK ieder jaar met een wisselende ‘thema-jury’. Daar de Stichting LVK dit jaar het 4 x 11 jarig jubileum viert, is besloten de ‘thema-jury’ in 2020 samen te stellen uit vertegenwoordigers van jubilerende vastelaovend-gerelateerde verenigingen of clubs

De Stichting LVK is dan ook op zoek naar jubilerende verenigingen die zich kandidaat willen stellen voor deze ‘jubilarissen-jury’ en een vertegenwoordiger willen afvaardigen. Uit de aanmeldingen zal de Stichting LVK 11 personen uit geheel Limburg selecteren, man/vrouw, jong/oud, noord/zuid, die zitting nemen in deze vijfde jurygroep.

Heeft jullie vereniging een jubileum en wil je een persoon uit deze vereniging afvaardigen?

Maak dit kenbaar (inclusief toelichting en omschrijving van de jubilerende vereniging/club) door een mail te sturen naar: jury@stichtinglvk.nl

Aanmelden kan tot 1 december aanstaande.

Limburgs Vastelaovesleedjes Konkoer 2020

LVK 2020