2019 Kaartverkoop & Opname 2e Halve Finale

Om iedereen de gelegenheid te bieden kaarten te bestellen voor de 43ste LVK-finale, starten de opnames van de 2e Halve Finale in de Muziekgieterij vanavond pas om 20:15 uur. Mensen die de opname van de 2e halve finale in de Muziekgieterij bezoeken krijgen zo ook de mogelijkheid kaarten te bestellen.

Dit bestellen van kaarten kan via de website https://www.stichtinglvk.nl of via de Universe app of LVK Facebookpagina. Let op: Mogelijk heb je bij gebruik Universe-app je cardreader nodig. De online-verkoop start 20:00 uur, max. 4 kaarten p.p. Prijs ticket: Prijs ticket € 20,38 (Entree € 19,- én € 1,38 service- en betaalkosten).

Boek Tickets

Let op:

* Bij het opengaan van de ticketportal kan er snel een lange wachtrij ontstaan. Onze ticketpartner kan dan vrij snel het signaal geven dat er géén tickets meer beschikbaar zijn. Onze ticketpartner gaat er nl in eerste intantie van uit dat alle bestellende klanten in de wachtrij het max aantal kaarten (4) gaan bestellen. Dit is echter vaak niet het geval waardoor onze ticketpartner 15 of 30 minuten later, na een hercalculatie, weer tickets beschikbaar heeft op de portal. Heb je dus om 20:00 geen succes, probeer het dan later nogmaals.

Voor de supporters van de 20 finalisten zullen zoals gebruikelijk 50 kaarten per finalist worden gereserveerd.

Limburgs Vasteloavesleedjes Konkoer 2019

LVK 2019

CV De Gaarekiekere (Gulpen) & CV De Rieste (Margraten)

• 15 Februari 2019