Organiseer LVK-Finale

De Stichting LVK probeert de finale in alle (Limburgse) regio's te organiseren, van Noord tot Zuid. De stichting zoekt (met mediapartner L1 radio & TV) jaarlijks naar een samenwerking met een plaatselijke organisatie (én locatie).

Zich kandidaat stellen om de finale te mogen organiseren kan dan ook in principe iedere vereniging. Dit betekent dat ieder jaar door de Stichting LVK wordt gewerkt met een nieuwe zogenaamde PO, de plaatselijke organistie. Vanwege steeds strengere veiligheidseisen en de vele randvoorwaarden die moeten worden ingevuld, kan het voorkomen dat aangeboden accommodaties als ongeschikt worden beoordeeld. In dat geval wordt uitgeweken naar een andere streek in de pronvincie.

Ook kunnen beheerders, eigenaren o.i.d. van geschikte locaties zich kandidaat stellen voor de halve finales.

Algemeen uitgangspunt is dat de finale jaarlijks wisselt tussen Noord- en Zuid-Limburg. Vindt de finale plaats in het noorden, dan vindt de halve finale in het zuiden plaats. Uiteraard geldt het daaropvolgend jaar het omgekeerde.

Kandidaatstelling kan door tijdig een e-mailbericht te sturen naar de Stichting LVK: info@stichtinglvk.nl